שאלות ותשובות

במקום לענות במילים, הכנו סרטון קצר שעונה לשאלה.

בגדול יש שלושה סוגים – אחסון תכולת דירה, אחסנה עירונית ואחסנה בארגזים. הכנו סרטון שמסביר את ההבדלים ביניהם, כדי שתוכלו לראות מה מתאים עבורכם.

אנחנו מעניקים שירות ייעוץ חינם וללא התחייבות בטלפון. יחד נעריך בדיוק מה גודל החדר שתצטרכו, ואתם תשלמו רק על מה שאתם צריכים. צפו בסרטון ההסבר.

ניתן ליצור איתנו קשר דרך באחד מהאמצעים הבאים:

לשעות הפעילות של הסניפים: https://bit.ly/AviaNav1

מוקד השירות שלנו פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-12:30.

במידה וההובלה ליחידת האחסנה בוצעה באמצעותנו, באפשרותך לפנות אלינו בוואטסאפ, במייל או בשיחת טלפון על מנת לתאם את ההובלה לפינוי היחידה.

במידה וההובלה בוצעה שלא באמצעותנו, או במידה וברצונך לתאם את ההובלה באופן עצמאי, אנא צור איתנו קשר לאחר שסגרת עם מוביל תאריך פינוי מדוייק, וזאת על מנת לעדכן את תאריך הפינוי בהזמנתך. אנחנו ניתן לך הנחיות מדוייקות לפינוי וייפוי כח למוביל במידת הצורך.

ניתן לבקש חשבוניות ממחלקת שירות הלקוחות ע"י שליחת הודעת בוואטסאפ, במייל או בשיחת טלפון במהלך שעות הפעילות של מוקד השירות. ניתן גם להשאיר הודעה מחוץ לשעות הפעילות.

מוקד השירות שלנו פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-12:30.

ניתן לשלוח הודעה בוואטסאפ, במייל או להתקשר למוקד השירות שלנו, ואנחנו נחזור אליך טלפונית על מנת לעדכן את אמצעי התשלום.

מוקד השירות שלנו פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-12:30.

אנחנו מודים לך על שבחרת לאחסן אצלנו ומקווים שהשירות היה לשביעות רצונך.

להלן מספר הנחיות ובקשות:

  1. אנו מבקשים לפנות את כל תכולת יחידת האחסנה ולהשאיר אותה ריקה ונקייה כפי שקיבלת אותה מאיתנו.
  2. הנך מוזמן לקחת איתך את המנעול. את דלת היחידה נא להשאיר סגורה, אך לא נעולה.
  3. את צ'יפ הכניסה הירוק שקיבלת נא להשאיר בתיבת הצ'יפים שמחוץ לסניף (ליד דלת הכניסה או ליד שער הכניסה לרכב).
  4. אחרי שהכל מאחוריך, נשמח אם תודיע לנו בוואטסאפ, במייל או בשיחת טלפון שיחידת האחסנה פונתה, וזאת על מנת שנפסיק לחייב אותך.

לא נורא. ניתן לברר מולנו את מס' יחידת האחסנה ע"י שליחת הודעת בוואטסאפ, במייל או בשיחת טלפון במהלך שעות הפעילות של מוקד השירות. ניתן גם להשאיר הודעה מחוץ לשעות הפעילות.

מוקד השירות שלנו פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-12:30.

אנחנו כאן לשירותך. צור איתנו קשר דרך האינטרקום שממוקם ליד דלת הכניסה הראשית,

נציג שירות יענה במהירות ויטפל בבעיה. גם אם זה מחוץ לשעות הפעילות של מוקד השירות.

על מנת לעדכן את סכום הכיסוי הביטוחי, הנך מתבקש למלא טופס ביטוח חדש עם פירוט כל הפריטים אותם תרצה לבטח. ניתן להוסיף ולהוריד פריטים במידה הצורך.

להלן קישור למילוי הטופס האלקטרוני: https://avias.org/aviaform/

שים לב – במידה וסכום הביטוח העדכני יהיה גבוה מסכום הביטוח הראשוני, יחויב חשבונך רטרואקטיבית על ההפרש החל מיום תחילת האחסנה. זאת, מאחר שבמקרה של נזק לא ניתן יהיה לקבוע האם הנזק התרחש לפני עדכון הביטוח או לאחריו.

אין שום בעיה. נא להודיע לנו בוואטסאפ, במייל או בטלפון לפחות ארבע שעות לפני מועד הגעתך (בשעות הפעילות של מוקד השירות), ואנחנו נדאג להכין עבורך את התיבה.

מוקד השירות שלנו פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-12:30.

מרבית הסניפים שלנו נגישים 24/7 ללא צורך בתיאום מראש. אל סניף הראל ניתן להגיע בשעות הפעילות, ללא צורך בתיאום מראש.

במידה והאחסנה שלך היא בתיבה בסניף שדי חמד או בעגלות בסניפים חולון או פ"ת-קריית אריה, אנחנו מבקשים להודיע ארבע שעות מראש כדי שנוכל להכין את התיבה או העגלה עבורך.

לשעות הפעילות של הסניפים: https://bit.ly/AviaNav1

בשמחה. פנה אלינו בוואטסאפ, במייל או בטלפון ונשמח להעביר לך טופס ייפוי כוח.

בסניף חולון קיים סל הרמה, לצורך העלאת תכולות גדולות. נא ליצור איתנו קשר בוואטסאפ, במייל או בטלפון יום אחד קודם (בשעות הפעילות) על מנת על מנת לתאם את סל ההרמה, ללא תשלום נוסף.

נשמח לעזור. אתה מוזמן ליצור איתנו קשר בוואטסאפ, במייל או בטלפון על מנת שנבדוק את הזמינות של יחידות אחסנה תחליפיות בסניף הרלוונטי עבורך.

אין שום בעיה. תוכל להגיע לסניף בשעות הפעילות של מוקד השירות על מנת לקבל צ'יפ או מנעול חדש. אין צורך בתיאום מראש.

מוקד השירות שלנו פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-12:30.